UYLUK GERME

imgsolbolumlar-uylukgerme

UYLUK GERME

UYLUK GERME NEDİR?

Uyluk germe iç uyluk bölgesindeki sarkıklıkları gidermek için uygulanan bir işlemdir. Uygun hastalar relatif olarak yaşlı veya önceden aşırı şişman olup kilo fazlasının büyük bölümünü vermiş hastalardır. Özellikle de etek giyildiğinde yürüyüş esnasında bacak iç yüzlerinin birbirine sürtünmesiyle terleme ve pişiklere de neden olur. Yol açtığı bu gibi sıkıntıların yanı sıra, estetik olarak da hoş olmayan bir görünüm oluşturan bacak iç yüzündeki bu gevşemelerin, estetik uyluk germe ameliyatları ile düzeltilmesi mümkündür. Uyluk germe estetiği ameliyatı bu şikayetlerden yakınan bütün kadınlar için en uygun çözümdür. Genç ve iç uyluk bölgesinde yağ fazlalığı olan hastalar için uygun bir yöntem değildir. Bu tür hastalarda uygun yöntem liposuction ameliyatıdır.

Uyluk germe estetiği, genel anestezi ya da lokal anestezi altında yapılabilir ve ortalama 2 saat kadar sürer. Bazı hastalarda 1 gün takip gerekebilir. Ameliyat sonrası sizi rahatsız edecek derecede ağrı hissetmezsiniz. Ağrı kesici ilaçlar ile hissedeceğiniz hafif ağrı da sizi rahatsız etmeyecek derecede olur. Aynı gün ayağa kalkabilirsiniz. Uyluk germe ameliyatının ardından bacak iç yüzünde şişlik ve morarma olabilir. Uyluk germe operasyonu sonrası hasta özel liposuction korselerinden giyer ve sıklıkla aynı gün veya bir sonraki gün hastaneden taburcu olabilir.

Postoperatif dönemdeki bakım önemlidir. Bölgenin temiz tutulması enfeksiyon veya yara dudakları ayrışması gibi problemleri önler. Flep altında kan birikimini önlemek için koyulan drenler 1-3 gün içinde alınırlar. Oluşan şişlik ve morarmaların tamamen düzelmesi birkaç hafta sürebilir. Operasyondan 2-3 gün sonra uçak yolculuğu yapabilecek hale gelirsiniz. Ameliyattan 2-3 gün sonra banyo yapmanız mümkündür. İyileşme dönemi kişiden kişiye oldukça değişir, yaklaşık 7-10 gün içinde tam olarak iyileşmeniz mümkün olur. İş hayatınıza dönmeniz de yaklaşık 5-7 gün kadar zaman alır. Güç gerektiren işler ve sportif hareketlere ise 4 hafta sonra başlayabilirsiniz.

AMELİYAT SONRASI DÖNEM

Uyluk germe ameliyatları erken dönemde iz bırakıcı nitelikte bir ameliyat olmasına rağmen izler zamanla silikleşmektedir ve bacak germe estetiği ameliyatının sonuçları oldukça yüz güldürücüdür.

Uyluk germe ameliyatları,  vücudumuzun diğer bölgelerinde olduğu gibi bacak bölgesindeki istenmeyen görüntü ve deformasyonlarda kişiler için problem olabilmektedir. Uzun, düzgün ve yeterli dolgunlukta bacaklara sahip olmak herkesin istediği bir özelliktir. Estetik cerrahinin gelişen yöntemleri bacaklardaki görünüm problemlerine de mükemmel çözümler getirmektedir.

Bu uygulama Bacak bölgesine uygulanır.