SOMON DNA

imgsolbolumlar-somondna

SOMON DNA

SOMON DNA NEDİR?

Somon DNA saf hyaluronik asit ve somon balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülleri sayesinde, ciltte hücre yenilemesi sağlanması amaçlanır.

Somon DNA aşısının birinci önemli etkisi içerdiği hyalüronik asit sayesinde cildin yaşla birlikte kaybettiği nemin tekrar geri kazandırılmasıdır. İkinci aşamada somon balıklarının sütlerinden elde edilen serum minik zerkler halinde deri altına verilir, bu uygulama sayesinde aynı zamanda cildin, Uv ışınları, alkol ve sigara gibi olumsuz etkenlerden dolayı görülen protein eksiklikleri tamamlanır, bu sayede ciltte gün geçtikçe gençleşen bir görünüm ortaya çıkar. Somon DNA’sinin verdiği parlak ve aydınlık görünüm yanında, cildin sıkılaşması, elastikiyetinin artması ve nem kazanması da önemli etkileridir. Somon DNA’sı ile sağlanan cilt gençleştirme yönteminde kullanılan somon balığı sütünün yanı sıra ciltteki ihtiyaçlar doğrultusunda farklı vitamin takviyeleri de yapılabilir. Ciltteki çoğu vitamin ve protein ihtiyaçlarını sağlayan Somon DNA tedavisi, doğal onarım yapan ve cildin gençleşmesini sağlayan bir yöntemdir.

Somon DNA Aşısını uygulanmadan önce temizlenen yüze lokal anestetik etkili bir krem sürülür. Yaklaşık 20 dakika bekledikten sonra aşı minik zerkler halinde 1-2cm arayla orta deriye verilir. İşlem yaklaşık 10-20 dakika kadar sürer. Bazı hastalarda LED tedavisiyle kombine edilmesi de mümkündür. Somon DNA aşısı hastanın ihtiyacına göre 3-6 seans kadar uygulandığında en iyşi sonuçlar alınmaktadır. Tedavinin yılda 2 kür halinde uygulanması ile elde edilen sonuçlar kalıcı kılınmakta ve etkileri çok daha başarılı olarak zamana yayılmaktadır.

Somon Dna