SICAK LAZER LİPOLİZ (LESHAPE)

imgsolbolumlar-sicaklazerlipoliz

SICAK LAZER LİPOLİZ (LESHAPE)

SICAK LAZER LİPOLİZ (LESHAPE) NEDİR?

Lazer lipoliz, 1064nm diod lazer enerjisi kullanılarak yapılan bir uygulamadır. Lazer enerjisi cilde zarar vermeden yaklaşık 1,5 cm cilt altında yağ dokudaki sıcaklığı 42-47 0C’ye çıkararak yağ hücrelerinin zarının patlatılmasına ve hücrelerde apoptozis sürecini başlatan bir yöntemdir. Vücut şekillendirme uygulamalarında oldukça yenilikçi bir tedavi olan lazer lipoliz bölgesel yağlanma ve cilt gevşekliği tedavisinde etkin olarak kullanılmaktadır.

Öncelikle bölgesel fazlalık olan yerler işaretlenir ve cihazın başlıkları yerleştirilir. Daha sonra temas net olarak sağlanması için jel uygulanır. Vücut bölgesine göre cihazla uygulanacak enerji değerleri girilerek uygulama başlatılır. Her bölgedeki uygulama süresi yaklaşık 25 dk sürmektedir.

Uygulama esnasında uygulanan enerji düzeyine göre uygulama bölgesinde sıcaklık ve ısı artışı hissedilmektedir. Uygulamadan sonra hastanın günlük olarak yaklaşık 3 litre civarında su tüketmesi önerilmektedir.

Bu uygulama seanslar halinde yapılmakta ve özellikle bölgesel olarak diyet ve spora rağmen verilemeyen kiloları olan hastalarda uygun bir yöntemdir. Hastaların talebi doktorunuz tarafından değerlendirilerek uygun olup olmadığına karar verilecektir.

Hormonal bozukluğu olan hastalarda uygun bir yöntem değildir. Hastaların hormonal açıdan değerlendirilmesi ve nihai kararın hekim tarafından gerekli tetkikler yapılarak verilmesi gerekmektedir.

Bu uygulama kol, gıdı, boyun, üst karın ve sırt bölgesine uygulanır.