GÖZENEK SIKILAŞTIRMA

imgsolbolumlar-gozeneksikilastirma

GÖZENEK SIKILAŞTIRMA

GÖZENEK SIKILAŞTIRMA NEDİR?

Gözenekler kıl folikülleri ve yağ bezi kanallarının cilde açılma noktalarıdır. Gözenekler cildi dış etkenlerden ve bakterilerden koruyan sebum adı verilen yağın, cilt yüzeyine taşınmasını sağlarlar. Cildin yağlılık oranı ve genetik özellikler gözeneklerin genişlik derecesinde etkilidir.

Genetik özelliklere dayanan bazı ciltlerde, daha aktif yağ bezleri bulunur. Ciltteki çıkışı tıkayan ve dolduran sebum çok fazla üretilir ve böylece gözenekler büyür.
Büyük gözenekleriniz olduğunda, enfeksiyonlar, bakteri ve makyaj parçacıklarının cildinize sızması kolaylaşmış olur. Parçacıklar birincil cilt tabakanızın altına düştüğünde, cilt reaksiyonlarına neden olabilir veya olmayabilir. İnsizyon hiç yardımcı olmadığı için, büyük gözenekleri en aza indirmek için bir lazer sistemleri veya kimyasal peeling, dermapen gibi yöntemler gözeneklerin (porların) daraltılması amacı ile tedavide kullanılırlar.
CO2 fraksiyonel lazer ya da Q-swidged Nd-yag lazer tedavisi ile gözenekleri kalıcı sıkılaştırmak mümkündür.
Spektra lazer işlemden sonrasında bir reaksiyon gerçekleşmez kişi günlük yaşamına hemen dönebilir. Bu tedaviyle cilt bakımlı ve güzel gözükmesi amaçlanır.
EcO2 lazer ile işlem sonrasında 3-4 gün sürecel hafif kızarıklık veya pembelik görülür. Aynı zamanda cilt yenilenmesi de uygulanmış olur.